Dokumentacija o nabavi
Dio II – Upute za ponuditelje
PODACI O PONUDI
JN 9/25 - Rekonstrukcija postojeće sportske građevine i opremanje sportskom opremom i rekvizitima
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija postojeće sportske građevine i opremanje sportskom opremom i rekvizitima
Evidencijski broj nabave: JN 9/25
Sadržaj i način izrade
Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi
Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:
Uvez ponude
Popunjeni eESPD obrazac (ili više njih, ako je primjenjivo)
Popunjen troškovnik
- Troškovnik naručitelj prilaže dokumentaciji o nabavi za predmet / grupu. Ponuditelj mora popuniti troškovnik i učitati ga prilikom pripreme ponude na EOJN.
Naručitelj je izradio Troškovnik u nestandardiziranom obliku u Excel formatu, koji je prilog ovoj Dokumentaciji.
Troškovnik mora biti popunjen na izvornom predlošku bez mijenjanja, ispravljanja i prepisivanja izvornog teksta. Pod izvornim predloškom/troškovnikom podrazumijeva se troškovnik koji uključuje i sve izmjene i dopune koje su, ukoliko ih je bilo, objavljene u EOJN RH. Popunjeni Troškovnik na izvornom predlošku (u Excel formatu) učitava se u EOJN RH prilikom predaje ponude.
Ponuditelj mora popuniti priloženi Troškovnik i podatke treba unijeti u obrazac Troškovnika na sljedeći način:
1. jedinične cijene navedene u troškovniku moraju biti iskazane u EUR bez obračunatog PDV-a,
2. ponuditelj mora ispuniti jediničnu cijenu u svim stavkama troškovnika, u skladu s obrascem troškovnika,
3. jedinične cijene se navode s decimalnim brojem s decimalnim zarezom i dva decimalna mjesta,
4. upisati 0,00 ako se određena stavka neće naplaćivati, odnosno ako se nudi besplatno ili je ista već uračunata u cijenu neke druge stavke iz troškovnika,
5. ukupna cijena stavke bez PDV-a izračunava se automatski kao umnožak jedinične cijene i količine,
6. u cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
Za sve eventualne nejasnoće upit se postavlja Naručitelju putem EOJN RH. Autori troškovnika nisu ovlašteni direktnom komunikacijom odgovarati na upite zainteresiranih gospodarskih subjekata.
Troškovnik nije potrebno potpisati ni ovjeravati pečatom.
Za radove su definirane okvirne (predviđene) količine, a za igrala i opremu točne količine.
- Troškovnik naručitelj prilaže dokumentaciji o nabavi za predmet / grupu. Ponuditelj mora popuniti troškovnik i učitati ga prilikom pripreme ponude na EOJN.
Vrijednosti kriterija za odabir ponude
- Unos numeričkih vrijednosti kriterija za odabir sastavni je dio popunjavanja elektroničke ponude te se traženi dokument Podaci - vrijednosti kriterija za odabir generira putem EOJN i prilaže ponudi.
S obzirom da je odabrano automatsko rangiranje ponuda, ponuditelji ne dostavljaju posebnu izjavu o nuđenom jamstvenom roku već isti u mjesecima upisuju u EOJN, a generirani obrazac je dokaz ponuđenog jamstvenog roka.
- Unos numeričkih vrijednosti kriterija za odabir sastavni je dio popunjavanja elektroničke ponude te se traženi dokument Podaci - vrijednosti kriterija za odabir generira putem EOJN i prilaže ponudi.
Način dostave
Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.
Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata
Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.
Izmjena ponude i odustajanje od ponude
U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.
Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH
Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute
Odredbe o ponudi
Varijante ponude
Varijante ponude nisu dopuštene.
Način određivanja cijene ponude
• Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu i izražava se u eurima.
• Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jedinične cijene i ukupne cijene (zaokružene na dvije decimale) za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku.
• U ponudbenom listu ponuditelji su dužni iskazati: cijenu ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijenu ponude s PDV-om.
• Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
• Ako cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost izraženoj u ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku.
• U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
• Ponuđene jedinične cijene su fiksne i nepromjenjive za cijelo vrijeme ispunjenja ugovornih obveza s bilo koje osnove, a tako i s osnove trenda povećanja cijena prema proteklom razdoblju i to u cijelom razdoblju od trenutka stupanja na snagu ugovora o javnoj nabavi do njegova izvršenja.
• Količina predmeta nabave određena je kao okvirna (predviđena) te će se izvedeni radovi obračunavati po stvarno izvedenim količinama, ali jedinične cijene po stavkama ne mogu se mijenjati.
• Za opremu je određena točna količina.
Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.
Valuta ponude
Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).
Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).
S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.
Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Bodovi će se izračunavati na šest decimala.
Ukupan broj bodova za svaku ponudu naručitelj će izračunati zbrajanjem bodova koje je ista ostvarila po pojedinim kriterijima ekonomski najpovoljnije ponude.
Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100
Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete
Formula za određivanje ukupnog broja bodova opisana je u zasebnom dokumentu - Kriteriji za odabir ponude.
Cijena:
| Naziv kriterija | Relativni značaj |
|---|---|
| Cijena | 80 |
Kvaliteta:
| Naziv kriterija | Relativni značaj |
|---|---|
| Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka | 20 |
Kriterij: Cijena
Detaljni opis:
Ovim kriterijem se ocjenjuje cijena ponude gospodarskog subjekta. Maksimalan broj bodova koji svaka ponuda može ostvariti u okviru ovog kriterija je 80 bodova.
Vrednovanje financijskog dijela ponude provodi se po sljedećoj formuli:
𝐹=𝑓𝑥 Cmin/Cp
Pri čemu je:
Cp - cijena ponude koja je predmet ocjene (s PDV-om),
f=80 - težina financijskog dijela ponude,
Cmin - cijena ponude s najnižom ponuđenom cijenom (s PDV-om)
F - broj bodova koje po financijskom kriteriju ostvari svaka ponuda
Broj bodova za promatranu ponudu po kriteriju cijene, dobiven po gore navedenoj formuli, utvrđuje se kao cijeli broj (uz zaokruživanje na šest decimalnih mjesta).
Kriterij: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka
Detaljni opis
Minimalni jamstveni rok za otklanjanje nedostataka je 24 mjeseca.
Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti u okviru ovog kriterija je 20 bodova.
Naručitelj će dodatne bodove za ponuđeni dulji jamstveni rok od minimalnog dodjeljivati u skladu s niže navedenom skalom bodovanja.
Duljina jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka u mjesecima Broj bodova
24 mjeseca 0
25- 30 mjeseci 3
31 - 36 mjeseci 5
37 - 42 mjeseca 8
43 - 48 mjeseci 12
49 - 54 mjeseci 15
55 - 60 mjeseci 20
Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički
Jedinica mjere: mjesec
Ponuđena vrijednost se mora izraziti kao: Cijeli broj
Naručitelj je ograničio najviši dozvoljeni iznos za kriterij 60,00
Naručitelj je ograničio najniži dozvoljeni iznos za kriterij 24,00
Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.
Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
Ako su neki od dijelova ponude traženih dokumentacijom o nabavi na nekom od stranih jezika ponuditelj je dužan uz navedeni dokument na stranom jeziku dostaviti i prijevod na hrvatski jezik navedenog dokumenta.
Iznimno, moguće je navesti pojmove, nazive projekata ili publikacija i sl. na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice koji ne utječu na razumljivost ponude prema naručiteljevom sudu.
U slučajevima u kojima dostavljeni prijevod (koji ne mora biti ovjeren od ovlaštenog sudskog tumača) ostavlja dvojbe i nejasnoće koje onemogućavaju naručitelja da donese nedvojbenu odluku o nekoj odlučnoj činjenici, naručitelj će zatražiti od ponuditelja dostavu ovjerenog prijevoda od strane ovlaštenog sudskog tumača za jezik s kojeg je prijevod izvršen.
Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.
Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.
Ostale odredbe
Podaci o terminu obilaska lokacije ili neposrednog pregleda dokumenata koji potkrepljuju dokumentaciju o nabavi
Gospodarskim subjektima se preporuča pregled lokacije, o svom vlastitom trošku te prikupljanje svih potrebnih podataka za izradu ponude.
Zahtjev za pregled lokacije gospodarski subjekt dostavlja Naručitelju putem EOJN RH ili
na adresu elektroničke pošte: boris@jelenje.hr
Pisana najava mora biti dostavljena Naručitelju najmanje 48 sati ranije od najavljene aktivnosti, a o točnom vremenu u kojem se omogućava pregled gospodarski subjekt biti će obaviješten putem EOJN RH ili elektroničkom poštom.
Evidenciju o pregledu lokacije vodi Naručitelj.
Gospodarski subjekti nisu obvezni izvršiti pregled lokacije.
Smatrat će se da je gospodarski subjekt prije davanja ponude upoznat s lokacijom, da je u svemu proučio Dokumentaciju o nabavi, da je došao do svih potrebnih podataka koji utječu na izvršenje radova, te da je na osnovu svega toga podnio svoju ponudu.
Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi
Naručitelj zahtijeva jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora.
Odabrani ponuditelj obvezan je, nakon obostranog potpisa Ugovora, dostaviti Naručitelju najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana obostranog potpisa ugovora, jamstvo za uredno izvršenje ugovora u visini od 10% (deset posto) ugovorenog iznosa bez poreza na dodanu vrijednost. Traženo jamstvo je bezuvjetna, neopoziva, i valjana bankarska garancija, izdana u korist naručitelja i plativa "na prvi poziv" i "bez prigovora" od banke izdavatelja garancije, s rokom valjanosti 30 dana dužim od očekivanog roka završetka ugovora. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora naplatit će se u slučaju povrede ugovornih obveza.
Zamjena dostavljene bankarske garancije drugim instrumentima nije dopuštena osim u slučaju ako se osigura novčani polog u traženom iznosu, na koji odabrani ponuditelj nema pravo zaračunavati kamatu.
Ukoliko odabrani ponuditelj u ugovorenom roku ne dostavi Naručitelju bankarsku garanciju za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, Naručitelj ima pravo raskinuti Ugovor.
U slučaju sklapanja ugovora sa zajednicom ponuditelja jamstvo za uredno ispunjenje ugovora može dostaviti bilo koji član iz zajednice ponuditelja, u cijelosti ili parcijalno s članom/ovima zajednice, pod uvjetom da jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u bilo kojem slučaju treba iznositi 10% (deset) posto ugovorenog iznosa bez poreza na dodanu vrijednost.
U slučaju produljenja roka izvršenja ugovora ili izmjene ugovora kojom se povećava ugovorena cijena, odabrani ponuditelj u obvezi je dostaviti produljeno jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, sukladno produljenom roku odnosno sukladno povećanoj vrijednosti ugovora.
U slučaju da odabrani ponuditelj povrijedi ugovorne obveze, Naručitelj će pisanim putem obavijestiti odabranog ponuditelja o namjeri naplate jamstva za uredno ispunjenje ugovora, te mu u istom pismenu odrediti primjeren rok za uredno ispunjenje ugovornih obveza.
Ukoliko niti nakon u pismenu određenog primjerenog roka odabrani ponuditelj ne postupi i ne postane uredan u ispunjenju ugovornih obveza, Naručitelj ima pravo naplatiti jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora. Slučajevi povrede ugovornih obveza za koje se može naplatiti ovo jamstvo detaljnije su navedene u Prijedlogu Ugovora.
Novčani polog
Sukladno članku 214. stavku 4. ZJN 2016, gospodarski subjekt može umjesto jamstva za uredno ispunjenje ugovora dati novčani polog u traženom iznosu. Ukoliko odabrani ponuditelj uplaćuje novčani polog kao jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, dužan je u roku od 8 dana od obostranog potpisa Ugovora, dostaviti dokaz o plaćanju na temelju kojeg se može utvrditi da je transakcija izvršena, pri čemu se dokazom smatraju i neovjerene preslike ili ispisi provedenih naloga za plaćanje, uključujući i onih izdanih u elektroničkom obliku.
Podaci za uplatu novčanog pologa
Naziv primatelja:
OPĆINA JELENJE
IBAN HR84 2340 0091 8170 0000 1
SWIFT CODE:
Model: HR68
Poziv na broj: 9016 - OIB ponuditelja
Opis plaćanja:
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora: Košarkaško igralište JN 9/25
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Odabrani ponuditelj je obvezan u roku od 8 (osam) kalendarskih dana od dana uspješno izvedene primopredaje radova i potpisa zapisnika o primopredaji, Naručitelju, bez odgode, dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka za izvedene radove i montiranu opremu za slučaj da ne ispuni obvezu otklanjanja nedostataka u jamstvenom roku, u iznosu 10% (deset posto) vrijednosti ukupno izvedenih radova i isporučene i montirane opreme (bez PDV-a), u obliku:
1.bjanko zadužnice koja mora biti izdana na propisanom obrascu, potvrđena kod javnog bilježnika, te popunjena sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“ broj 115/2012, 82/2017, 154/2022),
ili
2.zadužnice koja mora biti izdana na propisanom obrascu, potvrđena kod javnog bilježnika te popunjena sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice („Narodne novine“ broj 115/2012, 82/2017, 154/2022),
ili
3.novčanog pologa na poslovni račun OPĆINE JELENJE, Dražičkih boraca 64, 51218 DRAŽICE
Za isporučenu i ugrađenu opremu vrijede i jamstva proizvođača koja je odabrani ponuditelj obvezan dostavi Naručitelju prilikom primopredaje.
Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka jedan je od kriterija za odabir ponude te duljinu jamstvenog roka ponuditelj nudi u svojoj ponudi.
Minimalni rok jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku iznosi 24 mjeseci.
Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku određuje ponuditelj.
Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku određuje se u mjesecima i izražava se cijelim brojem. Odabrano je automatsko rangiranje te ponuditelj upisuje broje mjeseci u sustav prilikom izrade ponude. Odabrani ponuditelj se obvezuje u roku od 8 dana od dana uspješne primopredaje radova, odnosno potpisa zapisnika o primopredaji Naručitelju dostaviti jamstvo na rok na koji se obvezao.
Odabrani ponuditelj obvezan je u jamstvenom roku bez prava na posebnu naknadu izvršiti otklanjanje svih nedostatke na objektu koji je predmet nabave.
Ovo jamstvo Naručitelj će aktivirati u slučaju da odabrani ponuditelj u jamstvenom roku ne ispuni svoju obvezu otklanjanja nedostataka koju ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Ako odabrani ponuditelj ne preda jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku Naručitelj će na okončanoj situaciji, to jest po računu zadržati iznos u visini 10% cijene ugovora bez poreza na dodanu vrijednost na ime otklanjanja nedostataka u jamstvenom roku i naknade nastale štete.
Neiskorišteno jamstvo će biti vraćeno odabranom ponuditelju po izvršenim obvezama iz ugovora, odnosno po isteku njegova važenja.
Neovisno o sredstvu jamstva koje je Naručitelj odredio, ponuditelj može dati novčani polog u traženom iznosu.
Novčani polog
Podaci za uplatu novčanog pologa
Naziv primatelja:
OPĆINA JELENJE
IBAN HR84 2340 0091 8170 0000 1
SWIFT CODE:
Model: HR68
Poziv na broj: 9016 - OIB ponuditelja
Opis plaćanja:
Jamstvo za otklanjanje nedostataka: Košarkaško igralište JN 9/25
Svi uvjeti jamstva detaljno su navedeni su u Prijedlogu Ugovora koji je prilog Dokumentacije o nabavi.
Duljina jamstvo za otklanjanje nedostataka je jedan od kriterija za odabir ponude.
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda
Rok za dostavu ponuda je: 11.07.2025 11:00:00
Otvaranje ponuda se vrši isključivo elektroničkim putem na EOJN, prema članku 282. stavak 10. ZJN2016
Otvaranje ponuda održat će se: 11.07.2025 11:00:00
Izmjene ugovora
Ovaj Ugovor može se izmijeniti tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave radi nabave dodatne robe od Isporučitelja koja se pokazala potrebnom u skladu s odredbama članaka 315. – 321. Zakona o javnoj nabavi.
Detaljnije u Prijedlogu ugovora.
Sve izmjene i dopune ovog Ugovora Ugovorne strane se obvezuju donijeti u pisanom obliku. Izmjene i dopune koje nisu sastavljene u navedenom obliku ne proizvode pravni učinak.
Uvjeti za izvršenje ugovora
Ugovor o javnoj nabavi mora biti sklopljen i izvršavati se u skladu s uvjetima određenima u ovoj dokumentaciji o nabavi i odabranom ponudom.
Na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora o javnoj nabavi, uz odredbe ZJN, na odgovarajući način primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi.
Terminski plan radova i montaže opreme
Ponuditelj je obvezan u roku od 8 (osam) kalendarskih dana od dana potpisivanja ugovora, kao njegov sastani dio, dostaviti Terminski plan odvijanja radova te isporuke i montiranja opreme., vodeći računa o krajnjem roku završetka izvođenja radova i montaže opreme. Pri izradi terminskog plana nije potrebno iskazivati rokove izvođenja po datumima, nego definirati trajanje svake vrste radova vodeći računa o krajnjem roku.
Predajom ponude smatra se da je ponuditelj suglasan da će terminski plan radova uskladiti s potrebama i planovima Naručitelja te uputama Naručitelja.
Ugovorna kazna
Ako ugovaratelj ne ispuni ugovornu obvezu u roku važenja Ugovora Naručitelj će naplatiti ugovornu kaznu po dnevnoj stopi od 1‰ (jedan promil) od ukupno ugovorene cijene bez PDV-a za svaki dan zakašnjenja u odnosu na ugovoreni rok završetka pružanja usluge.
Ukupni iznos ugovorene kazne ne može prekoračiti iznos od 5% od ukupno ugovorene vrijednosti (cijene) bez PDV-a.
4.5. Navod o primjeni trgovačkih običaja (uzanci)
Ne primjenjuju se trgovački običaji (uzance).
— Ugovor o javnoj nabavi radova mora se izvršavati sukladno zahtjevima i uvjetima utvrđenim tehničkim specifikacijama i ostalim uvjetima i zahtjevima iz ove Dokumentacije o nabavi.
— Odabrani Ponuditelj je u obvezi izvesti radove sukladno roku, kvaliteti i uvjetima iz Dokumentacije o nabavi, a koji će biti sastavni dio Ugovora o javnoj nabavi.
- Oprema koja se ugrađuje ili montira mora biti nova, nekorištena i zadovoljavati sve tražene tehničke specifikacije.
— Ugovaratelj se, tijekom izvršenja ugovora mora primjenjivih obveza u području prava okoliša,socijalnog i radnog prava, uključujući kolektivne ugovore, a osobito obvezu isplate ugovorene plaće, ili međunarodnog prava okoliša, socijalnog i radnog prava iz Priloga XI. ZJN 2016.
Ostali uvjeti za izvršenje ugovora propisani su u prijedlogu Ugovora o javnoj nabavi koji je sastavni dio ove Dokumentacije o nabavi
Navod o primjeni trgovačkih običaja (uzanci)
Ne primjenjuju se trgovački običaji (uzance).
Podaci o tijelima od kojih natjecatelj ili ponuditelj može dobiti pravovaljanu informaciju o obvezama koje se odnose na poreze, zaštitu okoliša, odredbe o zaštiti radnoga mjesta i radne uvjete koje su na snazi u području na kojem će se izvoditi radovi ili pružati usluge i koje će biti primjenjive na radove koji se izvode ili na usluge koje će se pružati za vrijeme trajanja ugovora
Mjesto izvođenja radova je u Republici Hrvatskoj pa vrijede svi opći propisi kojima su regulirani porezi, zaštita okoliša, zaštiti na radu i zaštita okoliša u Republici Hrvatskoj.
Informacije su dostupne na sljedećim web adresama:
Jedinstvena kontaktna točka u Hrvatskoj: http://psc.hr
Centar unutarnjeg tržišta EU: www.cut.hr
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja RH: https://mingor.gov.hr/
Ministarstvo financija RH: https://mfin.gov.hr
Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine RH: https://mpgi.gov.hr//
Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju
Rok za donošenje odluke o odabiru je 30 dana od dana isteka roka za dostavu.
Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.
Rok, način i uvjeti plaćanja
Obračun izvedenih radova i ugrađene opreme vršit će po privremenim mjesečnim i okončanoj situaciji, ovjerenim od strane nadzornog inženjera, te uz primjenu jediničnih cijena utvrđenih ugovornim Troškovnikom, u roku od 30 dana od datuma ovjere situacije od strane nadzornog inženjera.
Količine navedene u Troškovniku su okvirne, te se plaćanje vrši prema stvarno izvršenim količinama prema jediničnim cijenama iz Troškovnika.
Ugovaratelj je obvezan izdavati i slati elektroničke račune i prateće isprave sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 94/2018).
Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.
Predujam, kao i traženje instrumenata osiguranja plaćanja, je isključeno.
Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.
Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Podaci žalbenog tijela
Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Drugi podaci koje naručitelj smatra potrebnima
Ostale napomene
Na sva pitanja koja se tiču pravila, uvjeta, načina i postupka nabave, a nisu regulirana ovom Dokumentacijom o nabavi primjenjivati će se odredbe ZJN 2016, Pravilnika o dokumentaciji te drugi relevantni zakoni i podzakonski propisi Republike Hrvatske. Na ostale bitne uvjete u vezi s izvršenjem predmeta nabave i ugovora o javnoj nabavi s odabranim ponuditeljem odgovarajuće će se primjenjivi odredbe Zakona o obveznim odnosima te drugi relevantni zakoni i podzakonski propisi koji reguliraju izvršenje predmetne vrste ugovora